nedeľa 27. januára 2013

Kiss You 6

Tak toto je ehm...taká divná časť :D enjoy :)


Emma
Keď skončilli nahrávanie, ja som si zobrala kabelku a chcela som odísť. Rozlúčila som sa so všetkými a vyšla som z tej veľkej budovy. Potom som však počula, ako na mňa niekto volá. Otočila som sa a ku mne bežal v celej svojej kráse Harry. Usmiala som sa  a počkala som, kým ma dobehne.
„Emma, dáš mi prosím tvoje číslo" povedal udychčaný a podával mi mobil. Naťukala som mu to číslo a uložila som mu to pod menom Emma :* neviem prečo aj s tým smajlíkom. Len tak ma to napadlo. Podala som mu jeho mobil naspäť. On si ma však ešte odfotil. No super. To je trapas. Ako vždy budem na tej fotke vyzerať príšerne.
„Harold ja ťa zabijem! Prečo si si ma odfotil" kričala som a bila ho. On debil sa iba smial a smial. Potom som sa aj ja začala smiať. Smiali sme sa tam ako taký blázni. Potom sme na chvíľu prestali a ako bolo to ticho Harry si prdol! Začala som sa ešte viacej smiať ako predtým. Doslova som sa tam válala od smiechu. Nie a nie sa prestať smiať. Vždy keď som sa pozrela na Harryho musela som sa smiať. Proste sa mi to inak nedalo. On tam iba stál a urazene sa na mňa pozeral.
„Prepáč" povedala som a nahodila psie oči. On sa na mňa vražedne pozeral. Potom sa začal lyšiacky usmievať a ja som vedela, že chystá pomstu. Začal ma naháňať a ja som začala o zlom krky utekať a smiať sa. Samozrejme smiech ma spomaľoval a Harry ma začal dobehovať. Na moje šťastie z tej veľkej budovy vyšli ostatný chalani a ja som ku ním utekala. Keď ma videli tvárili sa dosť nechápavo. Ja som bežala ku Louisovi a skryla som sa za jeho chrbát.
„Mrkva, čo to preboha robíš?" spýtal sa so smiechom Louis.
„Skrývam sa pred Stylesom. Tak mi pomôžte." povedala som im. Oni sa iba zasmiali. Potom však prišiel Harry.
„Čo si spravil Emme, že plakala?" spýtal sa vážne Liam. A ja som to všetko sledovala cez Louisov chrbát. Harry sa začal tváriť dosť nechápavo.
„Je v poriadku? Bože čo som jej spravil?" spýtal sa so strachom v očiach.
„Ja neviem, proste povedala nám iba toľko, že je na teba hrozne naštvaná a plakala" povedal pokojne Liam.
„Do riti! Ale ja som jej vážne nič nespravil." hneval sa na seba. Ja som to  takmer vybuchla som smiechom.  Harry sa išiel pozrieť Louisovi na chrbát. Ja som sa tam za ním potichu pučila od smiechu. On sa na mňa pozrel a ja som to už nevydržala a smiala som sa na plne kolo.
„Takže takto ty, čo? Ale ešte som sa ti nepomstil..." povedal a mydlil si ruky. Začal ma štekliť. Ja som hrozne šteklivá. Úplne najviac na svete. Neznášam, keď ma niekto šteklí, ale teraz ma šteklil Harry Styles! Ja som sa tam smiala a kričala som, kopala, ale on sa nedal odradiť. Tí ostatný tam iba tak stály a pozerali sa. „Niall, Zayn, Louis, Liam Help me!" kričala som na nich pomedzi smiech.  Oni sa mi začali smiať, ale jediný Niall bol ochotný mi pomôcť. Priblížil sa k Harrymu a začal aj on ma štekliť. „Horan, si veľmi zlý" povedala som pomedzi smiech a on sa na mňa iba nevinne usmial. Potom sa pridali všetci chalani, takže som ja jediná chúďatko sa zvýjala od smiechu a päť chalanov ma šteklilo. Fakt super. Potom mi našťastie začal zvoniť mobil. Bola som vďačná človeku, ktorý mi volal. Chalani prestali a ja som bez toho, aby som sa pozrela kto volá zdvihla.
„Prosím?" povedala som do telefónu.
„Čau, ešte sme spolu neskončili!" povedal nejaký hlas vražedne. Ja som hneď vedela o koho ide.
„Chris, skončili sme. Opováž sa čo i len priblížiť ku mne a schytáš to! Bye bye láska" povedala som ironicky a zložila som. Chalani na mňa pozerali, ako by som bola vrah.
„Čo je?" spýtala som sa mierne podráždene.
„Ja iba, že kto to je a čo ti spravil, keď si na neho tak naštvaná...To bol tvoj chalan?" spýtal sa Niall.
„Je to môj bývalý, ktorý...proste to máš jedno." odvetila som mu a neviem, či sa mi to iba zdalo, alebo si vydýchol, keď som mu povedala, že to je bývalý. Neviem, prečo si toľko namýšľam.
„Okay, ja už musím ísť. Čauté" povedala som a pobrala sa na odchod.
„Em, poď zavezieme ťa" povedal Zayn a otváral mi dvere. Sedela som na kolenách Harrymu, vedľa neho bol Niall a Louis. Šoféroval Liam a pri ňom bol Zayn. Nadiktovala som mu adresu a vydali sme sa na cestu. Počas cesty sme sa bavili o blbostiach. Zastavili pre naším barákom, zo všetkými som sa rozlúčila. Otvorila som dvere a povzdychla som si: „Konečne doma"





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára