štvrtok 7. februára 2013

Kiss You 7

Takže po
1.  Sory,že som tu dlhšie nebola, lebo som nemala čas....(chabé výhovorky :D)
2. Ďakujem za komentáre :)
3. Tu je ďaľšia časť :D a ešte jedna pripomienka táto poviedka sa odohráva niekedy v marci :D 
4. Bola by som veľmi vdačná, keby ste po sebe zanechali nejaký ten kometár, vždy ma to tak dobre nakopne :)
5. Je to trošku kratšia časť....
6.Dodatočne všetko najlepšie Harrymu k narodkám ♥
7. Okay nejdem už vykecávať :D tak nech sa páči tu je po dlhšej dobe znovu časť :)



Niall
Keď Em vystúpila začal som rozmýšľať o dnešnom dni. Zo začiatku to nebolo také ružové, lebo sme nestíhali. Keď sme konečne boli v štúdiu, sme stretli Em ako spieva a hrá na klavíri. Bolo to čarovné. Potom sme sa zoznámili a chvíľu aj sa rozprávali. Mal som pocit, akoby sme sa poznali celý život...Neskôr sme začali nahrávať a potom Em odišla a za ňou hneď aj Harry. Nakoniec sme sa aj my ostatný konečne vytrepali a tam sme videli Emmu ako ku nám beží. Schovala sa za Louisa a potom som ju s Hazzom šteklil.
Z celého dňa mám dobrý dojem. Je naozaj zlatá. O nič sa nestará a nezáleží jej čo si o nej druhý myslia.
Bože prečo o nej toľko rozmýšľam ! Ako mi mohlo obyčajné dievča ktoré poznám sotva pol dňa tak poblázniť hlavu? Že by som bol zaľúbený? Nie, myslím, že nie. Iba ma očarila svojím šarmom a pôvabom. Možno je ona tá pravá...možno. Síce silne pochybujem, veď uvidím, ani sa nepoznáme. Mohli by sme niekedy ju pozvať k nám domov a zahrať si fľašu, alebo 20 otázok a tak by sme ju lepšie spoznali.
Popravde ma prekvapilo, že je fanúšička a nevyvádzala ako šialená. Myslím, že ona je z tých normálnejších. Teda ako fanúšička, lebo rešpektuje naše súkromie. Ale je šialená a zároveň tak dospelá a krásna. Dosť Niall je to tvoja kamarátka, ktorou si sa práve teraz spoznal! O čom to preboha rozmýšľaš? Mám šťastie, že môj mozog je taký múdry!
„Niall? A ty si čo myslíš o Emme?" vyrušil ma od myšlienok Liam. Do šlaka! Čo im mám povedať? Je taká krásna a páči sa mi....tak toto určite nie! Tak čo mám povedať. Všetky štyri páry očí sa na mňa pozerali a dožadovali sa mojej odpovede. Počkať! Keď sa na mňa všetci pozerali, kto dáva pozor na cestu?!
„Liáááám! Cestá!" začal šialene jačať Zayn. Prudko mnou trhlo a silno som si buchol hlavu. Pomaličky som otvoril oči a pozeral som sa okolo seba čo sa stalo. Zdá sa, že sme túto "havárku" prežili. Chalani sa tiež začali spamätávať. Všetci mali zdesené výrazy na tvárach. Nechápem prečo, ale mne to prišlo neuveriteľne vtipné a nevydržal som a začal som sa na plné hrdlo smiať. Pozerali sa na mňa ako na šialenca, ktorý práve utiekol z blázninca a čakali kedy príde sanitka a odvezú ma na psychiatriu! To ma rozosmialo ešte viac. Mám veľmi vtipný smiech a tak sa na mne začali smiať aj chalani. Potom sme na chvíľu prestali a znova sme začali.   Smiali sme sa ako blázni minimálne 10 minút. Konečne sme prestali a Liam naštartoval. Myslel som, že som sa vyhol odpovedi, ale to som si iba myslel. Liam mi zas položil tú istú otázku.
„Je v pohode.Je milá, vtipná...." povedal som.
„A sexi, že Nialler?" drgol do mňa Harry a usmieval sa.
„Myslíš na niečo iné ako na sex? Ty perverzák!" povedal som Harrymu. Ten nahodil nevinný výraz a povedal:
„Ja? Nič som nepovedal! Povedal som, že je sexi na tom nie je nič zlé..."
„Hej, čo je zlé, že je sexi tak ako som napríklad ja?" povedal náš Narcisko Zayn a hrdo sa pobúchal po hrudi. Ja som iba pretočil očami. A neprítomne som sa pozeral von oknom. Nerozmýšaľ som o ničom. Keď sme prišli do našej mrkvičkovej vily, pobral som sa najesť. Nabral som si toho dosť veľa ako bolo u mňa zvykom. V pokoji som si vychutnával svoje papaníčko. Potom ma chalani volali na náš tradičný "posed" ja som odmietol a vyhovoril som sa, že som unavený. V skutočnosti som n a to nemal náladu. Dal som si sprchu, umyl si zuby prezliekol sa do pyžama a skočil do postele. Nemohol som však zaspať, lebo mi po rozume stále behala jedna osôbka....

Tretia osoba
Zatiaľ čo  nič netušiaca Emma bola v ríši snov spokojná s dnešným dňom, jeden z jej nových kamarátov nemohol zaspať. Neustále musel na ňu myslieť. Prečo stále na ňu myslím? Ako mi môže jedno dievča ktoré som videl necelé 3 hodiny tak pobalamutiť hlavu?! Doteraz som sa moc nezaoberal dievčatami, ale prečo sa to zrazu zmenilo? Lebo som stretol Emmu a tá moju myseľ úplne pobalamutila...Aj tak to stále nechápem
Otázky mu v hlave neustále vírili, nakoniec sa aj on ponoril do ríše snov.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára