utorok 15. januára 2013

Kiss You 2

Takžéé ďakujem za 2 komentáre, ani neviete ako ma to potešilo :) Mnoo a tak tu je teda 2 časť.


Konečne som sa dotrepala domov so všetkými tými taškami a unavená som si sadla na gauč. Potom prišiel dole Martin-môj starší brat. „Kam ideš?" spýtala som sa ho. „Von s kamarátkou" povedal a začal sa červenať. „Niekto tu má rande!" povedala som a začala poskakovať okolo neho ako malé dieťa. „Poznám ju?" spýtala som sa. „Mnoo hej, dosť dobre. Je to Lucy." povedal zahanbene. „Páči sa ti?" spýtala som sa vážne. Iba prikývol. „Fúú to som si vydýchla, vieš Lucy je do teba veľmi zamilovaná, už dosť dlho. Tak jej prosím nezlom srdce. A bež" povedala som mu a na rozlúčku ho objala.  Takže môj skvelý 19 ročný brat bude pravdepodobne chodiť s mojou BFF. Život je gombička, tralala. Takto pospevujúc som skackala do izby aj s mojimi taškami plnými oblečenia. „Načo som vlastne bola na nákupoch?" spýtala som sa sama seba. No do riti, zajtra sa idem stretnúť s mojimi manželmi!!! Čo si oblečiem a čo budem robiť? To bude trapas, keď tam omdliem. Nie musíš byť silná. Ale to sa nedá pri takých piatich sexošoch. Proste pri nich sa skoro každý zosype. Nádych a výdych to zvládneš. Takže plán môjho života je:
1) Štúdio
2) Chodenie s niekým z 1D
3) Svadba
4) Deti
5) Smrť
Tadá! Toto je môj celoživotný plán v piatich bodoch. Ja viem som divná :D ale čo sa dá robiť. Takže go to the sprcha. Zobrala som si všetky potrebné veci a pobrala som sa do kúpelky. Napustila som si vaňu a urobila romantickú atmosféru. Väčšina ľudí sa takto kúpe so svojou polovičkou, ale ja som Forever Alone. Vliezla som do vane a chvíľu som sa tam rochnila (tým chvíľu myslím pol hodinu :P). Potom som si umyla vlasy a tak ďalej. Vyliezla som z môjho raja a išla do izby. Priezliekla som sa do pyžamka a hrabala som sa v šatníku. Nakoniec som si vybrala: biele ramienkové tričko s nápisom Today´s Oufit, kraťase, doplnky a k tomu hnedú tašku cez plece.



Spokojná s výberom som zaľahla do postieľky a nastavila som budík na 6:00. Áno iba ja v nedeľu budem stávať tak skoro. Ale čo by som nespravila pre nich? Tak a ide sa hajať....je 21:00 musím sa vyspať do krásy. „Dobrúú nôcku"pošepkala som mojim plagátom.

O 22:01
Nedá sa mi spať. Prečo? To kvôli nim. Bojím bojím čo budem tam robiť. Prídem tam. Zoznámime sa a vyobjímame a potom si to všetci spoločne rozdáme. To by bolo super! Ale keby sa to tak stalo :D čo silne pochybujem. Možno si to trochu perverznejšie  predstavujem, ale ja za to nemôžem. To všetko Hazza! To on nás nakazil! Dobre, to by stačilo. Takže podľa mňa táto predstava nie je ani trošku reálna.  Druhá verzia: Prídem tam a všetci členovia sa ma zľaknú a dostanú infarkt. Myslím, že toto je pravdepodobnejšie  Čo sa dá robiť.  Zajtra ešte niečo musím vymyslieť. Tak idem ešte hajať.


O 0:59
Ešte koľko razy sa zobudím?!  Bože ja sa tak bojím! Hlavne nemôžem odpadnúť a začať sa smiať, bozkávať ich a podobne. Bude to velice ťažké. Ale musím sa ovládať. O môj bože, veď ešte mám čas a už chytám riadne stresy. Čo budem robiť, keď budeme stáť tvári v tvár?  Ako sa poznám určite sa mi stane nejaký very big trapas. Help me!!! Rozmýšľam či to bol vôbec dobrý nápad. Bol určite. Budem s nimi naživo a úplne sama. A ešte k tomu, budem mať súkromný koncert. Jupíí! Bol to ten najlepší nápad! Dobre dobre, budem sa tešiť potom. Musím ísť spať, lebo ráno budem vyzerať ako mŕtvola. A myslím, že to nebude moc dobrý prvý dojem.




Emma

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára