nedeľa 20. januára 2013

Kiss You 5

Pochybuje, že to niekto čita...:/ nevadí budem si písať sama pre seba :DD




Niall
Zobudil som sa ako Liam kričí na celý dom, že máme vstávať. Nechápem prečo. Veď je nedeľa a je desať hodín. Dnes nemáme našťastie nič naplánované. Vôbec sa mi nechce z postele. „Niall! Vstávaj ideme, meškáme  kričal po mne. Ja som na neho nechápavo pozeral. „Dnes máme nahrávanie, už sme tam mali byť!" vysvetlil. A mne sa má akože chcieť vstávať? Asi budem musieť. Pomaly som vstával z postele, dal som si studenú sprchu, obliekol som sa a zišiel do kuchyne. Z chladničky som si vybral mega porciu jedla a pustil som sa do toho. Po chvíli prišiel dole rozospatý Harry a ukradol si zopár jedla z môjho taniera. Potom však prišiel dole Louis, otvoril chladničku a začal plakať, že nie je mrkva. Harry ho musel ísť utíšiť, lebo to bolo na nevydržanie. Zayn zišiel dole ako posledný, lebo jemu to trvá najviac na svete. „Ideme?" spýtal sa Liam. „Jop" povedali sme a vyrazili. O necelú pol hodinu sme boli pred nahrávacím štúdiom. Vošli sme dnu a tam nám povedala taká žena okolo tridsiatky  kam máme ísť. Výťahom sme sa odviezli na 2. poschodie a zaklopali sme na 69. dvere. Nič. Potom však Louis zašepkal „Mrkvy, počúvajte!" a priložil ucho k dverám. My sme po ňom opakovali. Bože to muselo vyzerať divne! :D Päť chalanov s ušami pricapenými na dverách -.-
Ale Louis mal pravdu, niečo sa odtiaľ ozývalo. Ozýval sa odtiaľ nádherný zvučný hlas, ktorý doprevádzal klavír. Opatrne som otvoril dvere a chalani išli za mnou. Našťastie nás to dievča nevidelo, lebo mala zavreté oči a venovala sa hraniu. Mala krásne hnedé vlnité vlasy, ktoré jej padali do tváre. Bola neuveriteľne krásna. Úplne mi to vyrazilo dych. Sledoval som ju, ako jej malé ruky prechádzajú po klávesoch na klavíri. Keď dohrala, my sme začali o dušu tlieskať. Otvorila svoje krásne hnedé oči a tvárila sa hrozne zmätene. Ja som tam len tak stále očarený jej krásou. Potom sa jej jemné pery roztiahli do úsmevu. Stále som sa nemohol vynadívať. Bola taká krásna. Pozeral som sa na ňu s otvorenými ústami. Vôbec som nevnímal čo sa okolo mňa deje.
„Niall zavri ústa, vletí ti tam mucha" prehlásil Louis a všetci sa začali smiať.
 „Ahoj, ja som Harry" povedal a objal ju.
„Emma, teší ma" povedala a opätovala mu objatie. potom k nej pristúpil Zayn.
 „Čau Emma" povedal a objal ju.
 „Ahoj Zayn" povedala mu. Takže pozná nás. Možno je fanúšička. Kto vie.
„Áhoooj Mrkva" prehlásil Louis a objal ju. Ona sa iba zasmiala. Potom sa išiel Liam a nakoniec ja.
 „Ahoj ja som  Niall" povedal som a objal ju.
„Emma" povedala a objatie mi opätovala. Nádherne voňala. Ako čerešňa. Nasával som jej nádhernú vôňu. Potom sme sa však museli od seba odlepiť.
„A ty tu čo robíš Emma?" spýtal sa Harry.
„Stojím?" povedala ironicky. Nato sme sa všetci zasmiali, ako odbila Harryho.
„Počkajte tu a ani sa nehnite, je to jasné?" povedala.
„Rozkaz šéfe!" povedal som a tváril som sa ako vojak. Ona sa iba zasmiala a odišla. Za chvíľu sa vrátila a za ňou išiel nejaký plešatý chlapík.
„Takže čaute, nejdem riešiť prečo meškáte, ale nech sa to viac krát neopakuje. Tak poďte, ide sa nahrávať." povedal a my sme ho nasledovali. Priplazil som sa k Emme a dal som sa s ňou do reči.
„Ty si Directionerka?" spýtal som sa a čakal na jej reakciu.
„Nie je to na mne vidno?" povedala som smiechom. Ja som sa iba usmial a povedal som.
„Vieš, si iná. Väčšina dievčat začne výskať keď ma uvidí, objímať ma, chce fotku a podpis, chce so mnou chodiť a chce od mňa pusu..."
„Nefandi si Horan!" povedala a štuchla ma do ramena. Ja som sa zasmial. „Vieš, dokážem si predstaviť, aké to musím byť otravné. Nemáte ani chvíľu pokoja a všade vás prenasledujú fanúšičky. Vy ich máte radi, ale niekedy vám prídu otravné. Milujete ich, lebo bez nich by ste neboli tam kde ste, ale proste chcete mať od nich niekedy pokoj. Chcete byť zase obyčajnými teenegermi a aby o vás svet nevedel. Aby ste mohli robiť čokoľvek, bez toho aby to nebolo na ďalší deň v novinách. Ja milujem One Direction, ale nechcem byť doliezavá. Mne stačí, že som vás videla naživo. Teraz sa rozprávam s Niallom Horanom. Koľko báb by chcelo byť na mojom mieste. Zoznámila som sa s vami a to mi naozaj stačí." povedala a usmiala sa. Už som ju nepočúval iba ja, ale aj všetci chalani.
„A ty máš vlastne koľko rokov?" spýtal sa Liam.
„17, ale za necelé dva mesiace mi bude 18" povedala a usmiala sa. Boli sme už na mieste a tak sme sa museli rozlúčiť. Ona išla do druhej miestnosti, tam k zvukárovi. A začali sme nahrávať.





Niall ♥



Emma



Emma za klavírom :)








6 komentárov:

  1. pozeram ze prvy komentar mi nezverejnilo, takze davam este jeden :-) vyzera to super a urcite pokracuj dalej

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takže táto poviedka bude s Niallom? A inak super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Našla som si ten čas ako som sľúbila :) Teraz som to celé zhltla za pár minút a hovorím ti, určite pokračuj :) Vyzerá to sľubne, pekne napísané to je, ja si myslím, že to určite má význam písať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, že si si našla čas, že si komentovala a ďakujem, za podporu :) Vlastne ďakujem za všetko :D

      Odstrániť