pondelok 14. januára 2013

Kiss You 1

Takže toto je môj prvý príbeh. Neviem či bude dobrý :D ale aj tak si ho pls prečítaj :) Thnx






„Uhm, strýko Frank bude zajtra o 10 nahrávať s tvojimi One Direction a pýtal sa ma, či by si tam nechcela ísť." prehodil len tak cez raňajky tatino. Mne padla lyžička do misky s  cereáliami a celú ma to oprskalo, ale to bolo v tomto momente jedno. „Prosím, prosím, prosím môžem tam ísť?" spýtala som sa a nahodila psie očká. „Noo keď na tom trváš. Tak áno" povedala mamina a ja som oboch rodičov vystískala. Asi by ma roztrhalo, keby ma tam nepustili. Ale našťastie tú taký geniálny a pustili ma. „Ale ešte mu zavolaj, aby ťa oboznámil s podrobnosťami." povedal fotrík a ja som zatiaľ utekala hore. Sadla som si na notebook a hneď napísala mojej najlepšej kamarátke Lucy. Na fb som jej napísala, že jej musím niečo súrne povedať na skype. Počkala som kým sa prihlási a volala som jej. „No hovor" spýtala sa hneď ako sme spolu začali volať. „V prvom rade: Ahoj, mám sa dobre a ty Lucy?" povedala som „Dobre mami, tak to vyklop!" povedala a ja som sa začala smiať. „Takže vieš, ten môj plešatý strýko Frank, čo pracuje v nahrávacom štúdiu" povedala som a na chvíľu sa odmlčala  „Zajtra tam bude ONE DIRECTION!!!!" kričala som. „Wau! To je super." začala sa tešiť so mnou. Ona ich mala tiež rada, ale neboli jej život. „Musím končiť papa" povedala som a zložila. Zavolala som Frankovi. „Ahoj, takže prídeš?" povedal „Ahoj, ako si vedel, že sa budem pýtať toto?" povedala som a zasmiala sa. „Len tak by si mi predsa nezvolala. Majú prísť o 10 cestu poznáš. Len keď ich uvidíš, nezblázni sa dobre?" povedal „Dobre, pokúsim sa a ďakujem papa" rozlúčili sme sa a zložila som. Takže zajtra je veľký deň. Pre istotu tam budem skôr. Asi okolo 9:45. Mno a teraz čo si oblečiem...Otvorila som veľký šatník a prehrabovala som sa medzi vecami. Nič poriadne som nenašla. Smer bol jasný, nákupy! Ale najskôr sa musím dať do poriadku, lebo by sa ma tí ľudia zľakli. Dala som si sprchu, namachlila sa a samozrejme veď ako inak obliekla. Dala som si obtiahnuté červené nohavice, čierne converse a mikinu London Boys. Zobrala ešte tašku so životu potrebnými vecami a hor sa do nakupovania.






Takže toto je hlavná hrdinka-Emma
 (áno je to Selena Gomez, ale to nerieš :D)










4 komentáre:

  1. Na začiatok je to dobré :)Teším sa na ďaľšiu časť ;) potom mi prosím pošli na ňu link na môj blog do komentára,aby som nezabudla,dobre? :D :) Inak je to super,som zvedavá,ako sa to bude ďalej vyvíjať :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to super. Páči sa mi začiatok. :) Teším sa na novú časť. :))

    OdpovedaťOdstrániť