piatok 18. januára 2013

Kiss You 3

Tady máte 3. časť. Je to trošku kratšie, ale dúfam, že je to dobré :D


Ráno som sa zobudila minútu pred budíkom. Čiže 5:59. Muhaha som múdrejšie než budík. Chvíľu som sa len tak povalovala, lebo sa mi nechcelo vstať. Obliekla som sa do teplákov a rozťahaného Supremanovského trička. Zišla som dole po schodoch a zamierila som do kuchyne. Samozrejme, že tam nikto nebol, veď kto by bol o 6:20 hore? Iba ja. Z chladničky som vybrala mrkvu a začala som papať.  Všetko mi pripomínalo mojich miláčikov. A zase tie obavy. Ako sa budú tváriť, keď ma uvidia...ale ako sa budem správať ja to nemám poňatia. Podľa mňa sa ma chalani zľaknú :D viem si úplne predstaviť ich výrazy. Napríklad Louis sa bude tváriť nejak takto:


Harry sa bude tváriť takto a bude si hovoriť „Lumur!"



Liam: „Je to vôbec človek?!"

A Zayn mu odpovie: „Neviem neviem....Je to niečo medzi šimpanzom a človekom"
A Niall nejak takto: „Chalani vydržte už volám Paulovi nech nás ide zachraniť!"


Dobre možno som to trochen prehnala, ale človek nikdy nevie. Nechám sa prekvapiť, musím byť však pripravená na to najhoršie. Idem do sprchy. Zobrala som si potrebné veci a nechala som nech na mňa dopadajú kvapôčky vody. Po chvíli som vyšla zahalená v uteráku. Obliekla som sa do prichystaných vecí na stretnutie s 1D a zase som išla do kúpeľne.  Umyla som si zuby, ale nebola by som to ja, keby som si tričko nezašpinila pastou! Potom sa prezlečiem do niečoho iného. Veď je niečo okolo 7 hodín, čiže pohoda. Moment, načo som si umývala zuby, keď som ešte neraňajkovala?! Ja som teda retard. Tak teraz idem v tom špinavom tričku dole a urobila som si chleba s nutellou. Mňa! Tričko je od pasty a od nutelly, fakt super! Zjedla som posledné sústo a utekala do svojej izby. Dala som si pre istotu to Supremanské tričko a tepláky, aby som sa už od ničoho nezašpinila. Po 2. krát som si umyla zuby.  Zvolila som si jemný mejkap, mihalnice si pretrela špirálou a dala si lesk na pery.Vlasy som mala mierne kučeravé, tak som ich nechala rozpustené. Potom išiel na rad oblečenie. Hrabala som sa v skrini a nakoniec som našla to čo som hľadala. Obliekla som si dlhé hnedé tričko na ramienkach a roztrhané silonky k tomu šatku a nejaké doplnky. Vyzeralo to celkom slušne. Pozrela som sa na hodiny a bolo 8:35. Za necelú pol hodku odchádzam. Postavila som sa pred moje obrovské zrkadlo a začala som sa tam vykrúcať. Hádzať rôzne ksichty a  pozerala som sa,ako sa tvárim, keď niečo hovorím. Takto som sa zabávala asi desať minút. Bol najvyšší čas sa pobaliť. Do tašky som napchala potrebné veci, posledný krát som sa pozrela do zrkadla a spokojná som išla do predsiene, kde som si obula vybíjané čižmy. Rozlúčila som sa s famíliou a nasadla do taxíka, ktorý som si medzi tým zavolala. Nadiktovala som adresu a pozorovala som krásu Londýnu. Rozmýšlala som aj nad 1D, že čo a ako. Moc som toho nevymyslela. Nie som dobrý mysliteľ. Vystúpila som z taxíka a zaplatila som. Z tašky som vytiahla mobil  a na displeji svietil čas 9:45. Takže mám čas. Poobzerala som, predo mnou bola veľká budova.  Tak som prezvonila Frankovi. Povedala som mu, že som tu a on mi na to odvetil, že mám ísť dnu, že tam počkám na nich. 




Spomínané Supermanské triko




Oblečenie Emmy na stretnutie s chalanmi




A ďaľšia fotka Emmy :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára