nedeľa 10. februára 2013

Kiss You 8

Oká takže tu je ďaľšia časť....ja viem, je to teraz trochu nudné :D ale sľubujem, že sa to rozbehne :) Tak nech sa páči, už nejdem zdržovať :P



Emma
(je streda, 3 dni od stretnutia s 1D)
Konečne zvoní, vážne ma nebavilo počúvať históriu  vojen. Je to fakt otrava a hlavne keď vaša učiteľka má škrekľavý hlas a vyzerá ako ropucha. Zobrala som si učebnice a hľadala som medzi hlavami mojích spolužiakov moju BFF Lucy. Keď som ju našla, išli sme spolu na velice "chutný" obed. Postavili sme sa do rady a čakali sme kým na nás príde rad. Medzi tým sme sa rozprávali o blbostiach. Zopár krát sme museli sa rozprávať s chalanmi, ktorý sa okolo nás obšmietali. Bude to znieť narcisticky, ale chalani sa okolo nás iba len tak točia. Čo ešte o škole? Hmm....máme tu dobrú partiu. Dosť ľudí nás má rado, teda okrem učiteľov a  príšernej Trishy, tú vlastne nemá nikto rád. Okrem jej partie dievčat podobnej jej. Bohužiaľ je Directionerka. Stále si myslí, že keď sa s nimi stretne, hneď budú chcieť s ňou chodiť. Jop, je to naivná krava. Okrem Lucy a mojej rodiny nikto nevie, že som sa s nimi stretla. Ale už som odbočila od témy. Učitelia ma nemajú moc v láske, lebo vyrušujem na hodinách a mám blbé poznámky. Učím sa však na A, B som dobrá. Ďalej v našej partií sme ja, Lucy, Ryan, Jack. Prežili a prežívame spolu super zážitky a trapasy, pomáhame si v dobrom aj v zlom. Sme pekná partia. Myslím to tak, že ja a Lucy máme zástupy chlapcov, ako hovorí Ryan, že sme pre chalanov droga. A Ryan a Jack tiež nie sú na zahodenie. Máme sa veľmi radi. Sme všetci najlepší kamaráti, lebo jedna mama by nás nezvládla ako súrodencov.
Konečne sme dostali ten perfektný obed. Sadli sme si za stôl a za chvíľu za nami prišli Ryan s Jackom. Začali sme sa rozprávať o všetko a zároveň o ničom. Odniesli sme obed a vybrali sme sa spoločne domov. Ouu, skoro som zabudla. Trisha je do Ryana, ale samozrejme on do nej neni a nenávidí ju.
„Ahóój Ryan! Nechceš odviezť domov?" spýtala sa preafektovane Trisha, lebo práve nastupovala do svojho auta, keď sme išli okolo
„Nie, ja nechcem sa vyvážať autom..." odvetil Ryan.
„Prečo? Mne neprekážaš, kľudne nasadni!" povedala a ukázala jej umelý chrup
„Vieš, ja nechcem mať taký tučný a rozkysnutý zadok ako ty!" vyhlásil a ja som sa začala aj s ostatnými strašne smiať. Trisha odula spodnú peru a dupla na plyn. Ryan sa iba uškrnul. Tá baba nikdy nepochopí, že nemá o ňu záujem...smiali sme sa tam ako nejaký šialenci,ale potom mi zazvonil mobil.
„Halóo?" spýtala som sa pomedzi smiech, lebo som si neprečítala kto volá.
„Čau Emma, kde si?"
„Ehhm, kto si?" zasmiala som sa
„Nepamätáš si na mňa?" zasmial sa teraz on.
„Si nejaký pedofil?" spýtala som sa vážne, ale musela som udržiavať smiech. Bolo to tým, že dnes som mala dobrú náladu. Partia na mňa divne pozerala.
„Och bože! Harry ty trdlo" smial sa „Kde si teda? Potrebujem tvoju pomoc."
Mne konečne doplo kto to je.
„Kto to je hviezdička?" spýtal sa Ryan dosť hlasno, určite to počul aj Harry.
„Kamarát..." odvetila som mu, aby to počul aj Harrry. „Som na Trafalgarskom námestí. Načo to chceš vedieť?" nasmerovala som otázku na Harryho.
„Idem po teba! Stoj tam ok? Za 10 minút som tam....A s kým si tam?"
„Okay čakám.S mojím..." nedopovedala som, lebo Ryan mi vytrhol mobil z ruky
„Najlepším najmilovanejším boyfriend" napodobňoval môj hlas. Teraz si bude myslieť, že spolu chodíme....čo už. Medzi časom odišli Jack s Lucy a boli sme tam iba mi dvaja. Ryan mi podal naspäť mobil a uškrnul sa.
„Aha, za chvíľu som tam dobre?" povedal Hazza
„Oká vidíme sa" s týmito slovami som položila hovor. Buchla som môjho najlepšieho najmilovanejšieho
kamaráta Ryana.
„To bolo začo?" spýtal sa namrzene.
„Za všetko!" povedala som mu so smiechom.
„Aj ja ťa ľúbim hviezdička moja!" povedal a postrapatil mi vlasy.
„Ja teba viac!" povedala som a vyplazila som mu jazyk. On sa iba zasmial a privinul si ma k sebe. Museli sme vyzerať ako zamilovaná dvojca. Vždy sme sa k sebe takto správali. Niekedy som mala pocit, akoby som si s ním rozumela viac ako s Lucy...Nie nadarmo sa hovorí, že najlepší kamarát je opačného pohlavia.
Za niekoľko minút tam bol Harry. Zatrúbil a ja som sa otočila. Videla som ako mi kýva a usmieva sa. Zastavil pred nami.
„Čau" pozdravila som ho.
„Ahoj" pozdravil on mňa „Nasadaj" otvoril mi dvere. Tuho som objala Ryana, dala som mu pusu na líce a on mne tiež a nasadla som.
„Maj sa hviezdičkáá" zakýval mi  ešte a poslal vzdušnú pusu.
„Tak načo si ma potreboval?" spýtala som sa Harryho.
„Vieš, ja potrebujem tvoju pomoc....dnes mám rande s jedným dievčaťom na ktorom mi záleží a neviem čo si mám obliecť" povedal zúfalo. „A prepáč, že som ťa zobral preč od priateľa."
„Dobre nejako to vyriešime, a kam ju berieš? To je v pohode a nie je to môj priateľ"
„Do reštaurácie....Ako to? Veď máte k sebe blízko a " habkal Harry. Ja som sa iba zasmiala.
„On je môj najlepší najmilovanejší kamarát ako sa sám označil. Je v tom láska, ale iba ako najlepší kamaráti nič viac." ujasnila som mu.
„Aha, už chápem. Boli by ste spolu zlatý, kedy, že spolu chodíte. A vy sa takto normálne lúčite?"
„Ďakujeme hej...vieš nedá sa to vyjadriť. My sa máme najradšej na svete, možno sa niekedy správame ako pár. Proste sa nedá vyjadriť náš vzťah. Chápeš?" uškrnula som sa.
„Budem sa tváriť, že hej" zazubil sa začo si vyslúžil odo mňa buchnát do ramena.
„BTW kam to ideme?"
„Ku nám" odvetil Harry.
„A kto všetko je doma? A akože to ti nemohli chalani pomôcť?"
„Myslím, že Niall, Zayn a to je všetko. Nie, stihol som si všimnúť, že sa dobre obliekaš a pripadáš mi taká baba, za ktorou sa otáča každý chalan..." povedal
„Vidíme sa druhý krát!" zasmiala som sa. „Aha, takže takýto máš ty na mňa názor?"
„Dá sa tak povedať" uškrnul sa. Oprela som si hlavu o hlavu. Za necelú minútu sme zaparkovali v garáži. Harry mi ako pravý džentlmen otvoril dvere. Slušne som mu poďakovala a vystúpila. Harry ma viedol cez veľkú záhradu. Keď sme sa dostali pred tú nádhernú vilu, padla mi sánka. Otovril dvere a tam sa mi naskytol pohľad na Zayna ako tancuje. S Harrym sme sa začali strašne smiať a nie a nie prestať.
So smiechom sme sa vyzuli. Zayn prišiel ku mne a objal ma, objatie som mu opätovala.
„A ozaj čo tu robíš?" spýtal sa keď ma pustil
„Hazza potrebuje moju pomoc..." prevrátila som očami. S Harrym sme vošli do kuchyne, kde bol prekvapivo Niall a jedol.
„Ahoj" povedala som. On sa postavil a nemotorne ma objal. Do nosa mi udrela jeho omamná vôňa. Nechcela som ho pustiť, ale vyzeralo by to divne keby že ho tam furt držím.
„Dáš si niečo?" spýtal sa Harry
„Jop, ehmm čo máte?"
„Vzhľadom na to, že Niall všetko zjedol tak sú tu iba vajíčka a starý chleba" povedal a škaredo pozrel na Niall. Blonďiačik sa iba usmial a pokračoval v jedení.
„Ako sa voláš?" spýtal sa ma Niall. Táto otázka ma zaskočila.
„Emma?"
„Emma? Bože to si ty?! Ja som ťa nespoznal! Myslel som, že si nejaké Harryho dievča ktoré si sem tak s obľubou nosieva. Tak: Ahoj Emma ešte raz" uškrnul sa. Znovu sa postavil a objal ma. Toto mi robí naschvál? Rýchlo som fetovala jeho vôňu. Potom ma však pustil.
„A načo si prišla?"
„Hazza potrebuje pomoc..." prevrátila som očami.
„Poď ideme, za hodinu a pol sa to začína...." ťahal ma preč.
„Harry, ale ja som sa nenajedla" zasmiala som sa.
„Naješ sa potom. Prosím" prosebne na mňa pozeral.
„Že si to ty..." povedala som „Maj sa Niall." stihla som zakričať a už ma Harry ťahal hore schodmi. Keď sme boli konečne v izbe sadla som si na posteľ...
„Takžééé?" spýtala som sa. On na mňa nechápavo pozeral. „Ryan by to hneď pochopil" zamrmlala som
„Kam idete? Čo by si chcel robiť s ňou? Poznáte sa? Ako sa volá? Koľko má rokov?" chrílila som na ňho otázky.
„Hej, pomaly. Do reštaurácie,neviem podľa situácie.....trochu, Trisha, 18" povedal. Ja som zo seba nevedela vydať ani hláska. Harry si ju nezaslúži! Zdá sa mi to, alebo mu na nej záležalo? To nie!
„Čo je? Stalo sa niečo?" spýtal sa keď som mala stále otvorené ústa.
„Ja, ja mám spolužiačku. Je strašne preafektovaná. Volá sa Trisha a má 18 rokov. Neznášam ju....Harry ako veľmi ti na nej záleží?" spýtala som sa so slzami na krajíčku. Nechápem prečo ma to tak rozhodilo....Zamilovala som sa do neho? Nie! Iba mi na ňom veľmi záleží a nechcem aby bol z nej sklamaný. Začala som plakať. Harry ku mne prišiel a objal ma. Čo si teraz bude myslieť?
„Keď nechceš nepôjdem tam." povedal po chvíli keď som sa upokojila.
„Nie, Harry. Tešil si sa na to a záleží ti na nej, tak tam choď...." povedala som mu a postavila som sa na odchod.


Harry
Začala plakať. Kvôli mne! Pozná sa  s Trishou a nenávidia sa. Ale prečo plače? To až tak jej na mne záleží? Na tieto otázky myslím, že nevedela odpoveď ani Em. Prišiel som k nej a objal ju. Schúlila sa mi do náručia a močila mi tričko.
„Keď nechceš nepôjdem tam." povedal som po chvíli keď  sa upokojila.

„Nie, Harry. Tešil si sa na to a záleží ti na nej, tak tam choď...." povedala a postavila sa na odchod.
Stiahol som ju k sebe a privinul si ju na hruď. Nechal som ju nech sa vyplače. A čo teraz s tým rande?  Nepôjdem tam! Neviem prečo, ale Em som si strašne obľúbil. Nechcel som aby sa kvôli mojemu sprostému rande trápila. Zruším to!
„Nie! Ruším to!" povedal som rozhodne. Ona na mňa uplakane pozrela a objala ma.
„Ďakujem" pošepkala mi  do ucha keď ma objímala.
„Ja už pôjdem..." povedala potichu. „Prosím ťa kde máte kúpeľnu? Musím sa dať trochu do poriadku nech nevyzerám ako strašidlo" zasmiala sa. Zaviedol som ju tam a počkal som kým sa upraví. Rozmýšlal som nad všetkým, čo sa dneska udialo. Ako som jej zavolal a ona nevedela kto som a robila si z toho srandu. Potom ako jej na chvílu zobral mobil Ryan. Keď som prišiel po ňu ako sa s ním lúčila.Objala ho a dala mu pusu na líce a on jej tiež na líce. Bolo to zlaté. Cestou k nám ako sme sa rozprávali. Potom sme načapali Zayn ako tancuje a neskôr sme stretli Niall ako je. Najskôr nespoznal Em, ale podľa mňa to iba hral aby ju mohol znovu objať.Išli sme hore do izby a rozprávali sme sa chvíľu o Trishe a potom sa rozplakala. Stále nechápem prečo....Dvere od kúpelne sa otvorili a vyšla z nich Emma. Ako vždy vyzerala super. Zišli sme dole. 
„Čauté" pozdravila osadenctvo v kuchyni.
„Ahóój" povedali Louis s Liamom a objali ju.
„Čo tu robíš?" spýtal sa prekvapene Louis.
„Harry potreboval pomoc..." odvetila tretí krát tú istú odpoveď.
„Aha, trošku od veci....ale nedáš si niečo?" ponúkol Liam a otvoril chladničku. Bola kompletne prázdna a jedine tam bolo 6 vajíčok. V chlebníku bol iba jeden starý chlieb. A na stole bol olej.
„Ehmm nič nemáme okrem vajíčok, starého chleba a oleja" uškrnul sa Liam.
„Ani mrkvu?" spýtala sa Em s Louisom naraz. Potom si dali give my five.
„Bohužiaľ...." konštatoval Liam.
„Mohla by som spraviť chleba vo vajíčku..." navrhla Emma. My sme na ňu nechápavo pozerali ona si iba vzdychla a pustila sa do roboty.
Za 5 minút bola hotová a položila pre nás jeden tanier s dosť veľa chlebmi.
„A bude to jedlé?" spýtal sa Zayn.
„Opovrhuješ mojim kuchárským úmením?" spýtala sa naoko dotknuto. Zayn iba pokrútil hlavou a my ostatný sme sa pustili do jedenia. Bolo to veľmi dobré.
„Wau, musíš k nám chodiť variť častejšie" uškrnul sa Niall.
„Tak tak" prikyvovali sme. Em sa zasmiala. Potom jej začal zvoniť mobil.


Emma
Chalani pochvaľovali moje kuchárske úmenia a ja som sa iba smiala. Potom mi začal zvoniť mobil. 
„Haló?" spýtala som sa.
„Ahoj, hviezdička" 
„Ryááán čau" odvetila som so smiechom
„Počúvaj si doma?"
„Nie nie som...až za takú pol hodinu."
„Aha, tak to ma asi nikto nepustí dnu" odvetil naoko naduto.
„Nie, to teda nie" smiala som sa „A čo si potreboval?"
„Nemôžem ísť ťa bezdôvodne pozrieť?"
„Jasné, že môžeš láska"
„Tvoj brat chodí s Lucy..." povedal. Ja som začala výskať ako šialená.
„Wauu, to je super! S našej partie budeme teraz iba mi nezadaný..."
„Hmm, čo už... Tak potom ťa ako vždy čakám pred domom a nemeškaj ako máš vo zvyku."
„Bla bla bla" smiala som sa.
„Papa, ľúbim ťa"
„Aj ja teba maj sáá" s tými to slovami som zložila. Chalani mali podozrivé úsmevy na tvárach. Nechápavo som sa na nich pozerala.
„Mala si to na repráku" poznamenal Louis. „Nevravela si mu náhodou, že vy dvaja ste jediný nezadaný?"
„Stále to nechápete..." krútila som nad nimi hlavou
„Jasné kamarátovi hovoríš ľubim ťa?" povedal pre zmenu Zayn.
„Sme najlepší kamaráti, veľmi veľmi dobrý. Proste nerozlúčna dvojca." usmiala som sa na nich. „Oká ja idem majte sa" obula som sa a stláčala som klúčku na dverách.
„Počkaj!" kričali na mňa tý piati blázni.
„Áno?"
„Ideme s tebou!" vyhlásil rozhodne Louis.


Ryan 
Brat Em- James

Jack


Lucy 


Chlieb :D

Oblečko Emmy do školy





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára